Senin, 27 Agustus 2018

Inflr

Inflr -influence маркетынг


Ўвядзенне 
Рынак сувязі пачала ў аднабаковым парадку. Гандлёвыя маркі выпусцілі свае паведамленні транспартнымі сродкамі: тэлебачанне, радыё, газеты друк, вонкавая рэклама, сярод іншых, якія ў цяперашні час класіфікуюцца як традыцыйныя сродкі. Спажыўцы, як прымачы, атрыманыя і паўплывалі кампаніі. 
З з'яўленнем Інтэрнэту і лічбавых сродкаў масавай інфармацыі, пасіўныя спажыўцы сталі актыўнымі ўдзельнікамі. Шматлікія ўзаемадзеяння сталі магчымымі, ад меркаванняў , выказаных праз твіты, да ўдзелу ў жывых патоках , спансаваных brands- не кажучы ўжо пра падобныя, абмен і рэакцыю на сацыяльным медыя - платформе 
рынку стратэгічнай 
новай стратэгічнай канцэпцыі для ўплыву маркетынгу
З з'яўленнем Інтэрнэту і лічбавых сродкаў масавай інфармацыі, пасіўныя спажыўцы сталі актыўнымі ўдзельнікамі. Шматлікія ўзаемадзеяння стала магчымым, ад меркавання, праз твіты, да ўдзелу ў прамых трансляцыях спансаваных брэндаў.
Як следства гэтых новых лічбавых інструментаў, форма камунікацыі была дыверсіфікавана. Ня Распаўсюджаныя карыстальнікі больш не толькі атрымальнікі паведамленняў ад асноўных платформаў - яны сталі вытворцамі кантэнту, што дазваляе хутка маштабаванасць і павелічэнне дыяпазону паведамленняў.
Ўплывовыя сталі новымі знакамітасцямі 
Influencers, з - за таго , як яны з'яўляюцца на рынку, без прытворства, без абавязацельстваў або далучэння да якой - небудзь форме, лепш мець магчымасць выказаць сябе і мець больш натуральную сувязь з аўдыторыяй, робячы спантаннасці асноўнай характарыстыкі , Яны маюць моцную ідэнтыфікацыю з аўдыторыяй і падзяляюць агульныя рысы асобы , меркаванне, паводзіны і адносіны з спажыўцамі нішы. Гэта робіць Уплывовыя эксперты ў сувязі з канкрэтнай аўдыторыяй. 
Знакамітасці ўспрымаюцца не толькі працай , якую яны робяць, а лад жыцця, спажыванне і пазіцыянаваннем у агульных пытаннях, што прыводзіць да большай ідэалізацыі іх асоб.
Тым не менш, у той час як сацыяльныя сеткі спрыяюць больш цеснай сувязі з грамадскасцю і з прыхільнікамі, гэта не заўсёды лёгка для гледачоў, каб ідэнтыфікаваць сябе з утрыманнем створанага знакамітасцямі, прымушаючы знакамітасць здавацца далёкай. У сувязі з рознымі спосабамі, якія гледачы ставяцца да грамадскіх профілях знакамітасцяў, розныя групы могуць вызначыць больш адной канкрэтнай функцыяй і менш з іншымі. Гэта разнастайнасць ва ўспрыманні знакамітасці выявы магчыма толькі з-за розныя ролі, якія знакамітасці бяруць на сябе і іх моцнае прысутнасці ў некалькіх медыя-фарматах адначасова, што дае знакамітасцям фрагментарна прысутнасць. Некаторыя знакамітасці запамінаюцца здымацца ў фільме, правядзенне ТБ-шоу, арганізацыя сацыяльнага праекта, або шляхам удзелу ў тэматычнай праграме, якая ўзмацняе бок сваёй асобы, якая звычайна не ідэнтыфікуюцца у іх працы.
Рэкламнага агенцтва: фармуе паведамленне для грамадскага спажывання і будуе кампанію ў адпаведнасці з іх маркетынгавай стратэгіяй. У некаторых выпадках яны таксама наймаюць даследчык, каб забяспечыць разуменне і супрацоўніцтва ў фарміраванні сваёй маркетынгавай стратэгіі.
BRAND: спонсары на рынку, яны спрабуюць даведацца, як выкарыстоўваць аўтарытэты, каб атрымаць давер і пазіцыянаванне з спажыўцамі.
        INTERMEDIARIES: divided into two distinct types of entities:  personal agents/managers and casting agencies. The personal agents seek to meet the demands of brands and advertising agencies by initiate dialogue and manage the bureaucratic procedures of hiring artists and influencers. The casting agencies, unlike the personal managers, have 
афіцыйны кантракт з мастакамі і якія ўплываюць, умацаванне трывалых адносін і больш блізкі падыход, які спрыяе больш хуткаму, больш эфектыўнае выкананне рэкламных кампаній.
ПЛАТФОРМА: гэта структура рынку, сацыяльныя сеткі, якія дазваляюць розныя формы дынамічнага ўзаемадзеяння. Гэтыя сацыяльныя сеткі, а менавіта Youtube і Instagram, сталі асноўнымі грамадскімі форумамі.
ПРЭСА: мае больш арганічную функцыю, але мае важнае значэнне для пазіцыянавання кампаніі і будынкі даверу. Яны дапамагаюць будаваць імідж якія ўплываюць і забяспечыць экспазіцыю з дапамогай спецыяльных падзей і ўзнагарод.
АДУКАЦЫЙНЫЯ УСТАНОВЫ: самы апошні гулец, яны дзеляцца ў асноўным на дзве катэгорыі базавай падрыхтоўкі і вышэйшай адукацыі для прафесійных ўплываюць.
Фасілітатара: платформа як Inflr з'яўляецца следствам дыфузнага характару рынку лічбавага Influencer. Для таго , каб палегчыць сувязь і адносіны паміж гульцамі на рынку, Inflr служыць у якасці інструмента для агентаў нават 
лепш выяўляць і накіроўваць новыя аўтарытэты. 
Inflr называецца «вядучы» , таму што яна дазваляе аўтаматызаванай манетызацыю за кошт складаных і неабходных разлікаў для жыццяздольнасці бізнесу 
Inflr сфакусаваны на стварэнні лічбавых маркетынгавых рашэнняў з выкарыстаннем найноўшых тэхналогій для мікра-ўплываюць. Мы лічым , што ўсе мікра-аўтарытэты павінны мець магчымасць удзельнічаць у абмене , які стымулюе стварэнне кантэнту высокай якасці рэкламы і дазваляе лічбавыя аўтарытэтам быць кампенсаваныя за праўдзівае значэнне іх уплыву.
Якія праблемы Inflr вырашыць? 
ПРАБЛЕМЫ І РАШЭННІ 
Структураванне ўплыў маркетынгавых кампаній не так проста. На самай справе, гэта цяжкая праца, і дробныя дэталі і стратэгіі аптымізацыі бюджэту можа зрабіць розніцу паміж кампаніі , якая прайшла паспяхова, і той , які not.Without сумневу, лепшая стратэгія заключаецца ў стварэнні кампаніі з уплывовымі інтэрнэт - дзеячаў, якія самае непасрэднае дачыненне да сваіх кліентаў. 
Паведамленне павінна быць прыдатным для аўдыторыі Influencer, і мова , які выкарыстоўваецца павінен быць паважлівым, так што іх адабрэнне вашага прадукту і сервісу не здаецца штучным.
Тым ня менш, знаходзячы Influencer , які адпавядае вашага прадукту, які можа перадаваць паведамленьне натуральным чынам, і адпавядаць ў межах вашага бюджэту можа быць складанай і працаёмкай задачай , якая можа прывесці да велізарнай марнавання грошай , калі не зроблена належным чынам або цалкам. 
Гэта апошняе меркаванне, эканамічна часта можа быць самым вялікім перашкодай у працэсе стварэння Influencer кампаніі. З ростам ўплываюць, стаўкі яны спаганяюць павялічваюцца і часта не адпавядаюць рэальнай кошту дасяжнасці і ўдзел 
Inflr вырашае праблемы , якія перашкаджаюць эфектыўнаму выкананню ўплыву маркетынгавай кампаніі. У прыведзенай ніжэй табліцы прыведзены агульныя праблемы, а таксама рашэнні , якія прадстаўляюцца платформай Inflr 
рэкламадаўцу
ПРАБЛЕМА: Праблемы з абменам і аплатнымі метадамі.
РАШЭННЕ: Inflr прымае некалькі спосабаў аплаты, у тым ліку яго ўласная криптовалюты: Inflr манет. Гэта забяспечвае не толькі рэнтабельнасць інвестыцый, але таксама палягчае выплату якія ўплываюць па ўсім свеце.
ПРАБЛЕМА: Складанасць знаходжання аўтарытэтаў.
РАШЭННЕ: Платформа Inflr мае поўны пошук з больш чым 10 фільтраў, каб знайсці правільны Influencer для вашай кампаніі.
ПРАБЛЕМА: адсутнасць яснасці і дакладнасці нормаў і каштоўнасцяў Influencers.
РАШЭННЕ: Inflr мае інтэлектуальны алгарытм, які вызначае цэласнае значэнне для ўзнагароджання якія ўплываюць на аснове іх ахопу і ўдзелу.
ДЛЯ Influencer
ПРАБЛЕМА: Цяжкасці былі знойдзеныя брэндамі і агенцтвамі.
РАШЭННЕ: Пры рэгістрацыі ў Inflr, то Influencer будзе мець доступ да розных рэкламным кампаніям, створаных кампаніямі, якія адпавядаюць яго / яе профілю.
ПРАБЛЕМА: Цяжкасці ў зносінах з прадстаўнікамі брэнда.
РАШЭННЕ: З аўтаматызаваным і інтуітыўна зразумелага працэсам кіравання кампаніямі, аўтарытэты атрымліваюць усе матэрыялы ад рэкламадаўца праз платформу, стварэнне кантэнту, і прадставіць яго на зацвярджэнне. У выпадку сумневаў, Influencer можа пагаварыць з рэкламадаўцам ў рамках платформы, што палягчае увесь працэс і дапамагаюць наладзіць адносіны.
ПРАБЛЕМА: Нездаволенасць з кампенсацыяй або заніжэння.
РАШЭННЕ: З Inflr Score стандартных значэнняў ўсталёўваюцца для кожнага тыпу посту так , што будуць ведаць аўтарытэты яны плацяць дастаткова. 
Як карэктуры з-Influence працы?
«Пруф-оф-Influence» алгарытм, які выкарыстоўвае машыннае навучанне для аналізу вялікіх дадзеных, вынятых з Influencers сацыяльных сетак для выяўлення іх паслядоўнікаў і асноўных прадметаў, якія яны пакрываюць і вырабляе Inflr ScoreTM, які вымярае ахоп або ўзровень ўцягнутасці Influencer.
ТЫП доказаў ўплыву працы
вызначэнне зместу
Inflr класіфікуе аўтарытэты з выкарыстаннем штучнага інтэлекту, які ідэнтыфікуе асноўныя прадметаў паведамленняў, фатаграфій і відэа, (напрыклад, «нанясенне макіяжу» або «гуляць у футбол») і нават можа прааналізаваць эмацыйны кантэкст паста шляхам вызначэння выразы асобы ў малюнках , Алгарытм таксама дапамагае ідэнтыфікаваць патэнцыйна небяспечны або непажаданы кантэнт у малюнках і відэа.
аўдыторыя Ідэнтыфікацыя
Склад аўдыторыі асобы, якая ўплывае ў сацыяльных сетках вызначаюцца з выкарыстаннем алгарытму машыннага навучання, які аналізуе відэа, фатаграфіі, паведамленні і профілі паслядоўнікаў. Асобы ў малюнках і відэа аналізуюцца для вызначэння атрыбутаў, такіх як пол, узроставая група, і этнічнай прыналежнасці. Геаграфічнае размяшчэнне аўдыторыі асобы, якая ўплывае вызначаюцца з дапамогай геолокации, атрыманай ад паслядоўнікаў, якія ўзаемадзейнічаюць з паведамленнямі, генераваных кампаніямі ў рамках платформы.
Дарожная карта 
2015
2016
2017
2018
Бэта - версія платформы распрацавана, цалкам функцыянальная і з абмежаваным доступам для некаторых кліентаў , каб праверыць 
верасня 
Inflr версіі 1.0 , выпушчанага ў бразільскім рынку 
лістапада 
2019
2020
2021
2022
каманда
Tiago Матэуш 
сузаснавальнік 

Бруна Niro 
сузаснавальнік 

Цьягі Cavalcante 
сузаснавальнік 

Felipe Bolonhani 
Старэйшы распрацоўшчык 

Пабла Наін 
Фінансавае і падатковае права 
Advisors 
Naviin Капур 
ICO Blockchain Advisor 
ICO 
Джавані Казагранде 
ICO Advisor 
ICO 
Paresh Masani 
Blockchain Платформа Дарадца 
ICO 
Джакама Arcaro 
Хакер ICO Рост 
ICO 
Marcos дэ Карвальо Pagliaro 
Бізнес - кансультант 
Dustin Sedlock 
ICO Маркетынг саветнік 
Цьягі Gil 
Crypto эканаміст 
Марка Амбасадары 
Цьягі Volpi
Эндакрынолаг 
БОЛЬШ INFPRMATION па наступнай спасылцы:
Вэб-сайт | Whitepaper | OnePager | facebook | Twitter | Серада | Bitcointalk ANN
MY NAME : jakarta28

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

DeHero

  Blockchain game publishing platform, MixMarvel has launched another project, DeHero. DeHero is a NFT + DeFi platform where you can experie...