Kamis, 05 April 2018

GLN

Game Loot Network ICO

chrome_2018-03-22_08-05-07.png
Ing dina-dina awal game, ora ana sing bisa mbadek lintasan multi milyar industri game-video. Inovator ngalami owah-owahan piksel piksel menyang digital odysseys liwat tanah immersive. Piranti desain lan sumber daya pangembangan ngrampungake game-construction, lan game liyane ana ing jaman iki.
Sayange, iki owah-owahan evolusi catalyzed sawetara masalah ing industri. Khusus ing game seluler, platform terpusat kaya App lan Google Play store monopolize lionshare saka pamirsa pasar. Luwih saka pengecualian soko njaba, game seluler ing njaba ijolan iki perjuangan kanggo nglumpukake basis panganggo.
Ing platform iki sing akeh, pamilik Indie ora nduweni anggaran kanggo saingan karo kolosus perusahaan. Biaya desain lan kampanye pemasaran sing perlu kanggo miwiti game sukses kerep nyegah pangembang saka ngirimake visi; gagasan gagal sanajan patut.
Nalika pemain ora gelem golek dolanan kanggo dolanan, peranan ing pasar ora ana. Perusahaan gumantung ing pemain kanggo beta-testing, customer acquisition, lan curation game. Nanging, wong-wong mau jarang nuduhake ganjaran ngluwihi nganyari ing-app utawa akses awal kanggo isi sing diantisipasi. Lan sanadyan panganggo iku pamirsa sing jelas kanggo game, kepinginan sing arang arang ditrima ing tataran blueprinting pangembangan; konsèp game desain perusahaan tanpa umpan balik dhasar saka pemain sing bakal dadi basis mangsa. Iki ndadékaké kreasi sing ora dikarepake lan fitur mumetake.
1.2 Mission Statement Game Loot Network
bakal ngembangake pengembang lan pemain kanthi nggawe platform virtual sing ngasilake pemain kanthi nilai nyata lan ndadekake desain game 'apa-budget'.
1.3 Filosofi Kita
Kita pengin menehi sumber daya kanggo artis kanggo nggawe game-game sing dipikirake lan menehi ganjaran marang para pemain sing manggon ing donya maya.
Game Loot Network bakal demokratisasi pengalaman game, supaya para pangembang bisa nggawe lan makmur manawa ora ana pengawal utawa kendala anggaran. Kita pengin menehi gamers swara ing tahap wiwitan saka desain supaya game dibangun wong sing arep diputer.
Video-game nyedhiyakake narasi sugih lan pengalaman interaktif sing ora ditemokake dening media liyane. Spasi umume kreatifitas lan inovasi, nanging watesan anggaran, penerbit sing overbearing, lan sumber kreatif sumber daya pigeonhole. Kita pengin ngowahi industri dadi meritokrasi ing ngendi visioner bisa urip sanajan dheweke, ing wiwitan, ora duwe budget ekstensif
Gaming Reimagined: The Platform
Bebarengan karo cryptocurrency LOOT asli, platform ngrampungake masalah sistemik ing industri game. Pangguna ngetik aplikasi, nggawe login, lan mbukak lobi Game Loot Network ™. Pusat iki nduweni telung gateway
-Mbangun 
Liwat pangembang portal kasebut lan pangguna ngakses katalog crowdfunding. Desainer indie ngirim ide pamikiran game menyang daftar ing layar ini. Kaca proposal bisa uga kalebu gambar, demo, utawa rekaman gameplay. Pangguna nawakake token LOOT kanggo sponsor proyek sing apik. Ing ijol-ijolan kanggo cryptocoins, backers nampa persentase ngasilake revenue saka game sing bakal teka. Pengembang ngurangi biaya lan entuk lantai ngisor incentivized ngisor iki. Sawijining kolektif desentralisasi kanthi mangkono mrodhuksi game liwat demokratis. Yen ide ngasilake keterlibatan bakal diwujudake; kreatif bakal berkembang tanpa watesan anggaran
  • Play 
    Pintu iki bakal dadi tuan rumah toko app decentralized lan game sing disambung. Pangguna bisa muter ing platform utawa ngundhuh judhul sing dianggo. Ing daur ulang kanthi otomatis, gagasan-gagasan sing diprodhuksi ing portofolio Build ngasilake penghasilan kanggo pemain lan perancang ing gerbang Play.
  • Entuk 
    gerbang Earn bakal nawakake macem-macem alat kanggo ngasilake revenue. Liwat lawang iki, pemain bisa nglebokake lawang telu: Turnamen Kompetitif 
    Turnamen Tourney nampi elektronik lumayan utawa LOOT token hadiah renang. Saiki pangguna bisa nemu sensasi E-Sports. Sistem Referral 
    - Sistem progresif sing ngidini para anggota kanggo nggawe komisi residual dhuwur kanggo nuduhake platform kasebut. Pertempuran Peperangan 
    - Lelang online pemain pit ing jam ing kompetisi kanggo gear diskon. LOOT Store 
    - Purchase premium membership, credits, bids
Jaringan Loot Game ngremehake cithakan iki sing nyedhiyakake expansion tanpa wates. Minangka teknologi game nggawe format anyar, kayata VR, lawang tambahan bakal ditambahake. Gapura kanggo interaksi VR wis direncanakake. Fitur-fitur anyar, berdasarkan input komunitas, bakal terus dianggo.
Demografi Anggota lan Jenis Keanggotaan

  • Desainer Game Developers sing mbangun game karo sumber sing diwenehake dening portal Build. Pengembang uga bisa nggabungake game sing ana saiki karo platform.
  • Sightseers 
    Free players are designated as 'Sightseers' in Game Loot Network ™. Padha bisa main game gratis, nanging ora bisa mlebu turnamen, saingan kanggo hadiah nyata ATAWA entuk
  • Emissaries 
    Groundbreakers terdaftar ing sistem rujukan dadi Emissaries.
  • Groundbreakers 
    Iki minangka anggota jaringan premium. Padha entuk entri menyang turnamen, game crowdfund kanggo revenue, lan ngasilake income sing berulang.
  • Curators 
    Curators are Groundbreakers or Emissaries who submit LOOT to game indevelopment game designer. Iki bakal diganti maneh karo revenue sing dumadi adhedhasar suksese judhul.
Game Utility-Token Game Loot: 
LOOT Cryptocurrencies iku dhuwit digital sing bisa ditukar kanggo fiat, utawa dhuwit sing diterbitake dening pemerintah sing gegandhengan. Cryptocoins ngidini èntitas, kaya GLN, kanggo mbayar pamirsa global kanthi cepet tanpa nglawan biaya lan wektu sing digayut ing tukar mata uang.
Kanggo nggampangake pangguna user, Game Loot Network ™ nggawe utilitas-token, 'LOOT' dhewe. Mata uang kasebut ngidini interaksi tartamtu ing Jaringan kanggo memicu kuota cryptocoin. Jaringan blockchain nglacak interaksi lan ganjaran LOOT kanggo para pengguna sing ngrampungake tumindak kaya sing menang turnamen game utawa ngundang kanca.
GLN's Other Digital Units 
Saliyane LOOT, ana papat Unit liyane sing kasedhiya ing platform. Nanging, iki ora dadi cryptocurrency lan ora bisa diijolake ing ngendi wae ing sajrone Game Loot Network
  • Credits 
    Groundbreakers nampa endowment saben wulan 'Credits'. Iki bisa digunakake kanggo tuku boosts ing game lan ketik turnamen. Credits uga bisa diundhakake kanggo Tawaran.
  • Tiket 
    Tiket yaiku voucher sing dipikolehi saka turnamen menang. Unit kasebut bisa ditukar kanggo hadiah donya nyata
  • Penawaran 
    Tawaran bisa diduweni karo LOOT lan Credits. Kanthi unit kasebut, para pemain bisa mbatalake bidik elektronik kanthi diskon.
  • Tawaran Premium Tawaran 
    Premium digunakake kanggo ngetik auctions kanggo bundel diskon LOOT.
Rencana dalan
Platform bakal saingan lan inovasi nalika sistem sentral kaya Steam lan App store. Titik saka aplikasi kasebut bakal dadi interaksi antara portal Build and Play.
Cryptocurrency LOOT ngemot saben sumber platform lan ngidini prestasi virtual duwe akibat nyata. Minangka luwih gedhe, game sing luwih rumit dibangun ing portal Gedhe lan diundhuh liwat lawang Play, pihak-pihak katelu bakal interaksi karo lan nggunakake token LOOT kanggo ngasorake ekonomi. LOOT bakal nyawiji ewu donya maya kanthi cara sing ora dingerteni karo Game Loot Network ™ minangka hub utama. Komunitas pihak katelu bisa nggunakake LOOT kanggo nawarake turnamen kompetitif dhewe utawa menehi barang-barang ing game nyata-nilai donya
Game Loot Network bakal dadi toko siji kanggo kabeh game: dolanan, tuku, lan desain. Worldbuilding lan charm of character sets GLN saka amalgam resources; iku minangka révolusi sing bisa ditambah.
Februari 2018 
Tokoh pamrentah, 'LOOT', dadi cryptocurrency game LOOT Land.
1 Maret 2018 
Game Loot Network ™ ngetokake Sold PRIBADI kanggo ICO global kanggo investor akreditasi.
May 29, 2018 
Game Loot Network ™ ngetokake Soldadu Publik kanggo ICO global.
1 Agustus 2018 
GLN's 1.0, donya maya sing dibangun ing blockchain, dirilis. Pemain bisa lelungan menyang lokasi ing lingkungan fantasi lan sesambungan karo fitur game revolusioner. Game kasedhiya ing platform kanggo diundhuh. Cryptocurrency sing digabung karo kontrak cerdas ngidini ganjaran nyata.
1st September, 2018 
Arcade region platform, Arcade Town, ngemot game sing diinstal lan turnamen kompetitif. Tourney victors nampa hadiah donya nyata.
1 Oktober 
2018 GLN's Battle Penawaran Arena mbukak, sarwa dumadi ditempelake game lan turnamen competitive. Tourney victors nampa hadiah donya nyata.
1 Nopember, 2018 
Game Forge mbukak lan bakal nyedhiyakake daftar proyek game sing diajukake dening pangembang. Pangguna bisa milih saka proyek kasebut lan ngirim token LOOT kanggo nyedhiyani pangembang kanthi anggaran desain lan marketing. Nalika entuk wangsulan, game-game kasebut bakal ngasilake revenue sing kasambung kanggo para pangembang lan panganggo sing ngirim token.
1 Februari 2019 
GLN's Battle Penawaran Arena ngalami pengujian beta karo Crowd Machine kanggo transisi menyang platform bid perang perang decentralized. Wiwit diluncurake ing kuartal kaping pindho 2019.
2019 Sakliyane 2019, 
penekanan gedhe bakal dilebokake ing masyarakat pangembang lan komunitas pangguna. Penekanan iki bakal kalebu jembatan global kanggo komunitas pangembang game lan promo gedhe kanggo komunitas pangguna kanggo ningkatake jaringan sosial ing jero ekosistem LOOT Land
2020 
Toko Game Decentralized Q1 Arked Town ngalami pengujian beta karo Mesin Panah.
2020 Q3 
GLN dunya blockchain virtual dadi dhuwit decentralized kanggo game developer lan pemain. Judhul blockbuster dibangun ing The Game Forge lan dirilis liwat Arcade Town. Pengguna tuku lan ngundhuh game karo token LOOT lan revenue pamisah antarane sponsor asli lan game de
2020 
World blockchain virtual GLN ngembangake nggabungake kutha-kutha anyar kanthi fitur seger. Pengembang ngiringi penerbitan gatekeeper lan ngeculake game sing didanai kanthi lengkap menyang pamirsa incentivized Arcade Town. VR lan AR tambahan diimplementasi supaya para pengguna bisa urip, menang, entuk, lan main.
2021 
Gugur game smash sing diprodhuksi ing Game Forge lan dituku liwat Arcade Town. Judhul nawarake pesaing kanthi LOOT pool hadiah hadiah, ganjaran LOOT prestasi, lan cryptocurrency LOOT Land ndadekake jaringan ekonomi pihak katelu sing jembar
Struktur Sale 
Token Token Sale bakal nggunakake tutup alus lan sithik, kanthi mekanisme anti-pencairan sing kasedhiya kanggo sing nyumbangake ing ngisor tutup alus. Iki tegese sing asli Sales Target Cap (STC, utawa Soft Receipts Cap) bakal disetel kanggo pribadi lan umum Advertisement. Nanging, yen STC ketemu, Game Loot Network ™ bakal ngidini tambahan token tambahan nganti Max Sales Target Cap (MST utawa Hard Receipts Cap) kacetha.
Para panuku sing nyumbang ing STC bakal diwenehi bonus LOOT kanggo level sumbangan miturut STC (bonus anti-pengenceran). Iki rampung kanggo nyedhiyakake kepastian kanggo pembeli awal LOOT minangka proporsi kontribusi.
STC yaiku $ 50,000, 2020 lan MSTC yaiku $ 75.000, 0,030.
Token name LOOT 
Holding company GLN Holdings, INC. (WY, USA) 
SAFT Entity Loot Cove Co., LLC. (WY, USA) 
Entitas umum token umum Loot Cove Co. LTD (Mauritius)
Rega laro USD $ 0.35 [utawa padha karo ing ether] 
target Sales CAP (STC) US $ 50,000,000.00 
target sales lokal (MST) US $ 75,000,000.00 
Total sumber laro 600,000,000 laro 
model sumber Token Telpon CAP, non-inflationary 
dadi sale Public mbukak May 29, 2018 Panyedhakan umum 
230 dina
USD Alokasi Jenis Diskon Bonus Setara Equivalent Waktu yang tersedia CAP $ 5mm Swasta Sale SAFT (1) 66.67% off Beli 1, ~ 2.00 Gratis Mar 1, 2018 thru Apr 15, 2018 (46 hari) 10% STC $ 15mm Private Sale SAFT 50.00% off Buy 1, ~ 1.00 Gratis Apr 16, 2018 thru 3 Mei 2018 (18 hari) 30% STC $ 30mm SAFT (3) 25.00% off Buy 1, ~ 0.33 Free May 4, 2018 thru May 21 , 2018 (18 dina) 60% STC
Tipe Bonus Wekdal Setara Cepak Public Sale (1) Buy 1, Get 0.25 Gratis 29 Mei 2018 UTC 0:00 for 2 days Public Sale (2) Buy 1, Get ~ 0.17 Free 31 Mei 2018 UTC 0:00 for 4 days Public Sale (3) B uy 1, Get ~ 0.11 Free June 4, 2018 UTC 0:00 for 6 days Public Sale (4) Buy 1, Get ~ 0.05 Free June 10, 2018 UTC 0:00 for 8 days Public Sale 5) Ora Diskon Juni 18, 2018 UTC 0:00 kanggo 10 dina Break Juni 28, 2018 th 11 Jul 2018 (14 dina) Tipe Periode Wektu Periode Periode Periode Wanted Lelang Wuta 290.000 LOOTs saben dina + token sing ora ditampa nalika Advertisement umum dibagi antara 200 saben dina. Saben Sale saben wulan tetep bertahan 20 jam saben dina saka 0:00 UTC nganti 20:00 UTC, kanthi winates kanggo token tokens. Pasar Discovery Jul 12, 2018 nganti 28 Januari 2019 kanggo 200 dina
Tanggal Token dirilis / bakul EQUIV. USD CUMM. Juli 6, 2018 300, 000 LOOT US $ 105k 6 Agustus 2018 600, 000 LOOT US $ 210k US $ 315k 6 September 2018 1, 200, 000 LOOT US $ 420k US $ 735MM November 6, 2018 2, 400, 000 LOOT US $ 840k US $ 1.575MM Desember 6, 2018 4, 800, 000 LOOT US $ 1.68MM US $ 3.255MM 6 Januari 2019 19, 200, 000 LOOT US $ 3.36 MM US $ 6.615 MM 6 Februari 2019 38, 400, 000 LOOT US $ 6.72MM US $ 13.355MM 6 Maret 2019 Imbangan LOOT US $ 13.44MM US $ 26.775MM Aku
8.1 Distribusi Kutipan TUJUAN: COMMERCIALIZATION - sales - marketing - community building - support Pendiri, penasihat, penyedia layanan, hadiah Hadiah kanggo pajak Operasi 55% 20% 15% 10% Sebagian asil saka penjualan token bakal dikonsumsi ing biaya operasional , dhukungan layanan, lan pangembangan. Game Loot Network ™ nemtokaken bagean kanggo planning tax kanggo struktur perusahaan anyar, pajak tenaga kerja saka personel jaban rangkah lan liya-liyane. Kita nyuwun dhuwit sumbangan SAFT bisa dipigunakaké ing marketing, gedung, pelatihan, pembangunan, lan penjualan. Sebagean monies bakal terus dibayar kanggo para pangadeg, penasihat, panyedhiya layanan, lan panyedhiya layanan hadiah sawise tutup saka Token Sale. Distribusi iki kedadeyan ing USD, BTC utawa ETH.
Panyimpenan lan Resiko Token LOOT bisa disimpen ing dompet utawa kolong, sing mung bisa diakses karo tembung sandhi sing dipilih dening pembeli. Dompet bakal ngunci tombol pribadi sing dibutuhake kanggo ngontrol LOOT sing disimpen. Kekalahan kunci pribadi sing digandhengake karo dhompet digital utawa kasimpen LOOT iki bakal nyebabake mundhut LOOT. Pangguna disaranake kanggo nyimpen tembung sandhi ing siji utawa luwih panggonan serep. Saben pihak katelu sing entuk akses menyang pribadi tombol purchaser bisa entuk akses menyang LOOT. Pangguna kudu ngurus ora nanggapi apa wae sing ana gegayutan karo pembelian LOOT. Tuku LOOT kudu disedhiyakake dening individu utawa entitas sing nduweni pengalaman nyata karo panggunaan lan tolok ukur tokens cryptographic, kayata Bitcoin (BTC) lan Ether (ETH). Panuku kudu duwe pangerten fungsional saka mekanisme panyimpenan lan transmisi sing digandhengake karo token cryptographic liyane. Nalika Game Loot Network ™ bisa kasedhiya kanggo nulung LOOT nalika lan sawisé penjualan, ora ana cara GLN menehi saran lan ora bakal tanggung jawab marang BTC, ETH, LOOT utawa fiat sing ilang saka tindakan sing dijupuk, utawa ilang. dening panuku
Tim
  • LANCE BAKER Presiden & Pendiri 
    Lance Baker yaiku pendiri, arsitek lan Presiden Game Loot Network ™. Keahliannya ing teknologi "samubarang" diwiwiti nalika dina wiwitan internet, ing ngendi dheweke ngluncurake salah sijine layanan pajak dhasar sing kapisan. Pengalaman minangka pengusaha serial nyebabake dheweke ing Eropah, Timur Tengah lan sak ndonya. Sajrone wektu iki, dheweke nglumpukake tim pangembang lan desainer sing apik banget kanggo dadi penunggang wawasan GLN. Pengamat awal saka kegiyatan game seluler, Lance nulis buku kapisan, Game LOOT: Grab Piece saka Revolusi Gaming Ponsel, sing mulang para pengusaha kanggo kapitalisasi ing papan sing apik. Visi untuk berinovasi dalam industri game multi-miliar dolar menuntun tim dan menjanjikan sukses masa depan
  • DOUGLAS A. KINNEY Direktur Eksekutif 
    Doug Kinney pikantuk gelar Bachelor of Science ing bidang administrasi bisnis kanthi penekanan ing akuntansi saking Central Missouri State University. Paling anyar, Doug njabat minangka Presiding Manager & CEO VinSolutions, LLC. Liwat kepemimpinan lan pamrih pasar sing ditemtokake, dheweke ngarahake perusahaan menyang wutah prodhuksi sing mungkasi akuisisi monumental dening AutoTrader.com saka Atlanta, Georgia. Dheweke tanggung jawab kanggo ngatur urusan bisnis perusahaan, uga ngarahake kapentingan financial. Saiki Doug duwe sawetara mobil mewah ing Greater Kansas City Metropolitan Area lan dadi Pemilik / Pendiri perusahaan investasi sing sukses. Doug nduweni kawruh babagan operasi finansial lan ndadekake kawicaksanan kanggo Game Loot Network ™
  • PATRICK BAGGETTE II CFO / General Counsel
    Pat Baggette pikantuk gelar Bachelor of Science ing akuntansi Universitas Auburn. Dheweke banjur entuk gelar JD saka Universitas Missouri-Kansas City, School of Law. Pat minangka tambahan ing tim eksekutif VinSolutions, LLC lan njabat minangka Chief Financial Officer lan General Counsel. Dheweke uga dijenengi minangka anggota dewan pamimpin lan mimpin efforts saka tim administrasi nalika mbukak nganti akuisisi dening AutoTrader.com. Saliyane ing panuntun dhumateng ing VinSolutions, LLC, Pat wis dadi anggota saka telung perusahaan sing wis diakoni, sapisan suksesi, ing INC 500/5000 listing Companies Growing Tuwuh Pat tanggung jawab kanggo kabeh fungsi akuntansi lan pajak perusahaan. Saliyane ngatur aspek finansial saka Game Loot Network ™, dheweke ngatasi kabeh masalah hukum lan kontrak sing gegandhengan karo operasi perusahaan. Pat miwiti karier ing akuntansi publik meh 35 taun kepungkur, pindah menyang profesi hukum 10 taun sabanjure. Dheweke wis ngatur perusahaan hukum dhewe kanggo 25 taun. Pat wis entuk pengalaman gedhe minangka CFO lan Penasehat Umum ing babagan eCommerce, manufaktur lan ritel
  • SCOTT SIMPSON Chief Strategy Officer
    Scott ngedegake bitHeads, inc. ing taun 1995 lan dadi Presiden lan CEO. Dheweke wis melu ing bidang Teknologi Informasi luwih saka 25 taun lan duwe pengalaman akeh ing pengembangan piranti lunak, keamanan komputer lan telekomunikasi. Wiwit ngasilake bitHeads, Scott wis dipandu perusahaan dadi salah sijine perusahaan custom app lan perusahaan pangembangan paling sukses ing Amerika Utara. Ing pucuking kepemimpinan, perusahaan wis ngembangake kapabilitas unik kemampuan ngupaya piranti lunak seluler, game, lan IoT. Scott uga ngedegake perusahaan spekulan bitHeads, playBrains lan brainCloud. playBrains wis ngeculake luwih saka selusin game dolanan lan duwe IP kanggo iOS, Android, Steam / PC lan Microsoft lan Sony nyenengake. brainCloud minangka backend-as-a-layanan kanggo app, game lan samubarang, lan duwe 2, 000 pangembang nggawe aplikasi ing platform sing digunakake dening atusan ewu pengguna saben dina. Scott wis njabat sawetara public and private boards, lan aktif nyumbang wektu kanggo startup lan komunitas teknologi lan game Ottawa.
  • RICK MCMULLIN Chief Technical Officer
    Rick ngedegake bitHeads ing taun 1995 lan dadi Wakil Presiden lan CTO. Rick minangka Arsitek Senior ing bitHeads lan wis dadi CTO of Natural Convergence, spinout bitHead. Dheweke wis melu ing bidang Teknologi Informasi kanggo 20 taun pengalaman ing pengembangan piranti lunak, dokumentasi lan latihan. Dheweke njabat minangka Arsitek Software ing proyek Kerangka Generik Layanan Bell-Northern Research, proyek obyek sing paling gedhé ing donya nalika iku. Dheweke kerja sama karo perusahaan kayata 3Com, Fulcrum, Nortel, ObjectTime, Bell Sygma, Rasional lan Telus. Rick nduwe Bachelor of Science Ilmu Komputer saka Universitas Windsor. Rick duwe kaahlian ing arsitèktur lan pangembangan server, platform middleware lan maya skala-gedhe kanggo aplikasi game, seluler lan perusahaan.
  • PAUL WINTERHALDER Chief Development Officer
    Paul ngedegake bitHeads ing taun 1995 lan nduweni tanggung jawab manajemen sakabehe kanggo produk game lan hiburan bitHeads. Paul uga dadi CDO lan pendiri brainCloud, platform backend-as-a-layanan kanggo game, aplikasi gamified lan aplikasi IoT. Paul nyekel gelar Bachelor of Science ing jurusan Ilmu Komputer (Kehormatan) saka Universitas New Brunswick. Paul wis proyek lan aplikasi game sing luwih saka 20 taun ing peran arsitek senior, produser senior lan manajer proyek lan utamané kasengsem ing papan ing ngendi pengalaman teknologi lan pangguna ketemu - saka mbangun pengalaman game anyar sing inovatif kanggo nggawe aplikasi elegan kanthi kuat dhukungan maya.
  • HAYD SNAPE Chief Marketing Officer
    Haydn minangka entrepreneur serial lan spesialis Marketing Digital kanthi gelar Sarjana Ekonomi. Swara ing dekade pungkasan dheweke wis nyedhiyakake solusi bisnis lan marketing strategis ing macem-macem wilayah, kalebu politik, layanan finansial lan teknologi. Dheweke duwe kesempatan kanggo makarya karo perusahaan gedhe lan cilik, kalebu kaya HSBC, Barclays, JP Morgan lan Thomson Reuters. Swara 12 sasi pungkasan dheweke fokus kanthi intensif ing teknologi Blockchain lan nyediakake solusi pemasaran kanggo ICO. Dheweke saiki dadi CMO saka Game Loot Network ™ lan kasengsem kanggo mbantu tim sing luar biasa nerusake perkembangan sing cepet ing disrupting industri Gaming lan kanthi peluncuran sing bakal diluncurake ICO ing Maret 2018. Minangka individu lan minangka pengusaha, dheweke katon kanggo njaluk melu karo wong sing nuduhake passion kanggo marketing lan teknologi.
  • CAMDEN DORE Penasihat Ekonomi Ekosistem 
    Camden yaiku peminat lan pengusaha Bitcoin awal karo pengalaman ing hospitality, industry, pasar finansial, real estat lan akeh usaha bisnis liyane. Camden mènèhi pamrentah ékonomi, pemodelan finansial lan model modifikasi bisnis kanggo klien Sutton Stone. Metode praxeologis, unsur penting kanggo mangerteni tren lan mekanisme sing diputer ing pasar cryptocurrency, yaiku apa sing dipigunakke dening Camden kanthi penalaran teliti lan deduktif kanggo entuk sound, cara praktis nglakoni bisnis ing mbangun ekonomi sing berkembang cepet iki. Camden percaya yen perusahaan-perusahaan sing luwih apik ngangkat gaya desentralisasi bakal ana ing ngarep industri
  • JAMES DUCHENNE Blockchain & Tokenized Business Advisor
    James minangka jaksa, insinyur, lan arsitèktur saka Australia, nanging ing ndhuwur, dheweke mikir kaya pengusaha. James ndarbeni gelar Sarjana Teknik & Hukum Aeronautika, ijazah sarjana & sertifikat ing finance & investasi diterapake, aplikasi dhuwit digital, lan auditing kredit & perdagangan karbon. Dheweke dadi penasehat Rothmores Lawyers, bertindak minangka agen Phoenix Beverages Limited ing Amerika Serikat, nglayani dewan 21 Capital lan Texas Coinitiative, lan uga nuntun maneka perusahaan minangka eksekutif senior. Dheweke uga Wakil Kehormatan ing Amerika Serikat, Dewan Investasi - Republik Mauritius. James seneng banget karo apa sing dikerjakake lan wis kerjo ing macem-macem bidang, saka bitcoin lan sistem konsensus desentralisasi, teknologi, pertambangan mineral, manajemen limbah, properti, logistik, pemasaran, kesetiaan &
  • ADAM RICHARD Direktur Global Blockchain Development 
    Adam nduweni spektrum pengalaman sing akeh. Dheweke dadi pendiri lan partner saka Sutton Stone, pendiri Volt Markets (Boost VC lan Plug & Play alumnus), pangadeg ing Houston Bitcoin Meetup, lan co-founder saka Houston Ethereum Meetup. Adam wis dadi CTO, CPO, manajer proyek perangkat lunak, penasihat awal / mentor, manajer iklan, pangembang web, desainer UX & UI, desainer grafis, lan fotografer. Kanggo 3 taun kepungkur Adam wis menehi saran perusahaan blockchain babagan carane entuk sukses lan ngekspor produk.
Tanda LOOT minangka fungsi cryptocurrency utomo saka ekosistem semangat. Sawijining kasus-kasus migunani saben aspek ekonomi GLN. Pamuter bakal tuku dina-game upgrade, para developer bakal mbiayai proyek passion, lan pecinta crypto bisa nyekel tandha karo sarana nyata
Game Jotosan Jaringan Loot diwujudake luwih saka tembung ing kertas; Nggabungake gagasan sajrone roadmap. GLN nawakake prodhuk sing digunakake, dimainaké ing platform, lan wis nglakoni pangujian beta ekstensif. Saiki karo introduksi cryptocurrency, posisi LOOT bisa diganggu lan selaras ngowahi industri game.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

DeHero

  Blockchain game publishing platform, MixMarvel has launched another project, DeHero. DeHero is a NFT + DeFi platform where you can experie...