Selasa, 03 April 2018

FROSHFEEL


Hoger onderwijs is beangstigend voor de meeste schoolverlaters; Het is een levensveranderende beslissing. Het is tijd om te beslissen welk pad ze willen kiezen, het pad dat de beslissingen zal bepalen die ze in de toekomst zullen nemen. Het feit dat informatie over de mogelijkheden die er zijn met betrekking tot tertiair onderwijs zo wijdverbreid is op internet maakt deze beslissing nog moeilijker.

Door froshfeel te introduceren door de educatieve en sociale elementen van het studentenleven te combineren, bedient froshfeel verschillende jonge markten. Ons platform draait om studenten terwijl zij reizen door hun tertiaire onderwijservaring. Froshfeel biedt een peer-to-peer studentenplatform waar studenten, bedrijven, professionals, instellingen en docenten op educatief niveau in de sociale omgeving met elkaar kunnen communiceren. Met de introductie van blockchain-technologie verklaarde froshfeel zijn eigen gedecentraliseerde valuta.

Met Froshfeel kunnen gebruikers goederen en diensten rechtstreeks van het platform kopen en verkopen.Gebruikers kunnen gemakkelijk bedrijven en instellingen vinden rond degenen die froins ontvangen via de detectiefunctie.

Met Froshfeel kunnen studenten instellingen, docenten en zakelijke partners betalen. Studenten kunnen op verschillende manieren tijd doorbrengen, waaronder: studentenhuisvesting, lesgeld, studieboeken, studentenvluchten, boodschappen, concertkaartjes, restaurants, kleding en meer direct via hun telefoon met gebruikte goederen overal ter wereld, met gebruik van speciale kortingen en voordelen.

Bevroren volledig gedecentraliseerd, wat betekent dat de fondsen nooit worden aangehouden door een derde partij. Een gebruiksvriendelijk, veilig en beveiligd platform zorgt ervoor dat gebruikers comfortabel kunnen transacties terwijl de ontvanger direct betalingen ontvangt.

Froshfeel revolutioneert de sociale en educatieve omgeving door middel van een platform dat uitgebreide oplossingen biedt voor alle aspecten van het studentenleven.

Als belegger kun je je afvragen waarom je froshfeel zou moeten kiezen. Er zijn veel unieke verkooppunten die deel uitmaken van het froshfeel-platform, maar de meest prominente staan ​​hieronder vermeld:

Froshfeel probeert het gebrek aan middelen en educatieve hulp aan studenten aan te pakken. Het froshfeel-platform is een educatief en sociaal netwerk bedoeld voor studenten. We willen een grote gebruikersdatabase bouwen die beschikbaar is voor bedrijven en instellingen. 
De studentenmarkt omvat ongeveer 1,2 miljard mensen.De behoefte aan een enkel platform, dat alle elementen van de tertiaire leerzame reis van studenten en daarbuiten combineert, is een noodzaak geworden. Met Froshfeel kunnen gebruikers informatie zoeken, educatieve ondersteuning zoeken voor examens en opdrachten, alle bestaande instellingen en kwalificaties verkennen, zien en solliciteren op banen en netwerken met gelijkgestemde gebruikers. Gebruikers kunnen ook verschillende producten en diensten via het platform kopen en verkopen.
De instelling kan informatie verstrekken over de beschikbare kwalificaties, contactgegevens, locatie, registratieproces, galerij en andere belangrijke informatie over het froshfeel-platform.
Bedrijven hebben toegang tot onze database om hun producten en diensten rechtstreeks aan gebruikers op het platform, waar ook ter wereld, te presenteren en verkopen. 
Opvoeders hebben de mogelijkheid om lessen te maken, tutoring-diensten aan te bieden, ondersteuning te bieden aan studentgebruikers, evenementen te organiseren en meer.
Waar kunnen de blikjes worden gebruikt?

Auto-industrie
Studentenhuisvesting
Technologie / elektronica
Eten en boodschappen
verzekering
Gezondheid / schoonheid
Fitness / sportscholen
vermaak
Internet service provider
Toko Buku / E - Buku
Restaurant / café
Reizen / Vrije tijd
Mebel
Ritel / Clothimg
Evenement / concertticket
Tutingservices
Openbaar vervoer (trein / bus / taxi)
Klub / Bar
Hotel
Brandstof station
Medische hulp
Artsen en gezondheidsbeoefenaars
energierekening
Schoolkosten / Hoger onderwijs
service
huisvesting
Advertising
En nogmaals!




Stratenplan

Q1 - Q4 2016 - Onderzoek en ontwikkeling op studentenmarkten - Wereldwijde analyse

Q1 - Q2 2017 - Het eerste onderzoek is voltooid en het concept is voltooid. Ontwikkeling van gedetailleerde gebruikersinterface voor web- en mobiele apps.

Q3 - K4 2017 - Ontvang de gevraagde overtuigingen van gerespecteerde onderwijsinstellingen. Bedrijven in belangrijke categorieën bevestigen belangstelling voor froshfeel en froins.

Q1 2018 - Froshfeel voor publieke aankondiging van ICO en witboek.

Q2 2018 - Ontwikkeling van froshfeel platform - interne infrastructuur. Begin een lijst met froins op de hoofdruil.

Q3 2018 - Ontwikkeling van klant-gebaseerde applicaties.

Q4 2018 - Ga aan de slag voor de lancering - Marketingcampagne

Q1 2019 - Lanceert het froshfeel-platform voor het publiek

Q2 2019 - geografische uitbreiding

DISTRIBUTIETOEK



15.000.000 (vijftien miljoen / 6%) ijs bestemd voor distributie aan de initiële belegger en adviseur, evenals een beloningsprogramma.
25.000 (vijfentwintig miljoen / 10%) ijs zal in het reservefonds worden gestort. Het primaire doel van het backup-fonds is om nieuwe gebruikers te stimuleren om het froshfeel-platform te volgen.
Oprichter: 25.000.000 (vijfentwintig miljoen / 10%) bevroren goederen worden gedurende 1 jaar bevroren en kunnen vervolgens worden vrijgegeven aan de oprichter van froshfeel.
Publiek: 185.000 (honderdtachtig miljoen / 74%) ijs is beschikbaar voor het publiek. Het zal beschikbaar zijn tijdens pre-ICO en ICO. Deze omvatten froins die als bonussen worden aangeboden tijdens ICO. Alle ijs dat niet wordt verkocht tijdens deze periode zal niet worden gegenereerd (verbrand).




Tidak ada komentar:

Posting Komentar

DeHero

  Blockchain game publishing platform, MixMarvel has launched another project, DeHero. DeHero is a NFT + DeFi platform where you can experie...